بلاگ

نوشته بلاگ

قبل از خرید کباب پز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

 

خرید کباب پز برقی، گازی یا ذغالی؟

 

دو نکته برای خرید کباب پز ، چند نوع انتخاب پیش روی داریم :

واقعیت این است که با اون همه مواد اولیه غذایی که در اختیار داریم می‌توان غذاها و بویژه کباب های خوش‌طعم و متنوعی پخت اما برای انتخاب باید ببینیم که کدام کباب پز با شرایط منزل و سلیقه‌مان سازگارتر است.

هر یک از انواع کباب‌پزها دارای مزایا و معایبی هستد برای مثال: کباب‌پزهایی که با ذغال کار می‌کنند، بوی دود و طعمی طبیعی را به کباب می‌دهند درحالیکه در کباب‌پزهای گازی و برقی، خبری از بو، دود و آتش نیست. کباب‌پزهای گازی حرارتی یکدست‌تر به بخش‌های مختلف کباب می‌رسانند. کباب‌پزهای برقی هم که ساده و بدون بو و دود به شما بشقابی از غذاهای خوشمزه هدیه می‌کنند.

یادتان باشد که کباب‌پزهای شعله‌دار و ذغالی باعث ایجاد دود می‌شوند و به همین خاطر اگر در آپارتمان یا برج زندگی می‌کنید و امکان ایجاد بوی دود و کباب را ندارید، بهتر است در هنگام خرید کباب پز حتما این نکات را در نظر بگیرید و به سراغ مدل‌هایی بروید که بدون دود هستند یا به خاطر فرم و شکل طراحی‌شان مانند (کباب‌پزهای ایستاده دادلیسان) هیچ آلایندگی ندارند.

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید